Translate

Translate

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Τις προάλλες πήρα ένα βραβειάκι από τη φίλη μου και συνάδελφο Άννα Μαρκάκη!!! Το κοριτσάκι αυτό το αγαπώ πολύ ιδιαίτερα για κάτι κουβεντούλες που κάναμε 7 η ώρα το πρωί στο σχολείο!!! Η Αννούλα προκειμένου να βρεθούμε λίγο παραπάνω 7.10 το πολύ ήταν στο Νηπιαγωγείο και πίναμε μαζί τον πρωινό μας καφέ... τι ωραία που ήταν Αννούλα...


1.Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενα σου.

Ταξίδι με το αερόστατο του νηπιαγωγείου.... Βγήκε αυθόρμητα σε ένα μάθημα ΤΠΕ β επιπέδου όπου η γλυκίτατη, φοβερή και άψογη επιμορφώτριά μου Γιωργία Κλωστράκη είχε απλά την έμπνευση... και εγώ συμφώνησα... έτσι απλά!!! 

2.Αν δεν ήσουν άνθρωπος,τι θα ήθελες να είσαι και γιατί.

Θα ήθελα να ήμουν η καρδιά της Φαίης και της Κλεοπάτρας!!! Είναι οι καρδιές μου, οι κόρες μου και δεν θα μπορούσα να με φανταστώ χωρίς αυτές...

3.Αν σε σταματούσαν από το Blog TV και σε ρωτούσαν ''ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα,σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;'', τι θα απαντούσες;Ποιο είναι;

ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!! τα βλέπω όλα όμορφα και ωραία... δεν με αγχώνει τίποτα... όλα γίνονται αρκεί να είμαστε καλά!!!

4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;

Η αγάπη μου για τα παιδιά και για την δουλειά αυτή. Μου αρέσει να μαθαίνω από τους άλλους και να μοιράζομαι πράγματα. είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να μπορείς ανά πάσα στιγμή να βρίσκεις λύσεις στα διάφορα blogs και να ομορφαίνεις τη δουλειά σου και όχι μόνο!!! Ελπίζω να καταφέρω να συνεχίσω διότι ο χρόνος που μένει είναι λίγος...

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;



την ίδια τη ζωή...
 

 

6.Αγαπημένη λέξη

ΥΓΕΙΑ

Και τώρα τα βραβεία σε αγαπημένα μπλογκ!

στέλνω αυτό το βραβειάκι......
 
 στα παρακάτω blogάκια...
Είναι πάρα πολλά τα blogs που επισκέπτομαι και μου αρέσει να ενημερώνομαι από αυτά... αλλά είναι ένα που αγαπώ πολύ πολύ και πάντα της έλεγα... Αννούλα κάνε ένα blog... Κάνε να πάιρνουμε ιδέες... το αγαπώ πολύ αυτό το σεντουκάκι...
 
 
4.http://edonipiagogeio.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου